söndag 14 september 2008

Hemma!

Till slut så, efter en massa resande har jag kommit hem, lätt utmattad. Torsdag kväll och natt i Hultsfred och sen Norge. Jag har föreläst för ett gäng artister och skivbolag, rensat minibarer, träffat miljarder människor, gjort tidningsintervjuer, hängt med hemskt trevliga norska Robinson-människor, varit på sportbar med 15 heltokiga norrmän och norskor som råkade ha 7 000 NOK över från en frågetävling som de väldigt gärna ville dela med sig av i form av Guinness, sett musik, sett båtar, sett Nordens coolaste McDonalds-restaurang och till sist, efter att ha landat på Arlanda lite sent och stressat på en stackars taxichaufför, blivit bjuden av Christer på Hammarby - Kalmar FF på Söderstadion i eftermiddag... Vilken helg...

 

 

 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Daniel! Trevligt att se att du har så otroligt mycket att göra, jag blir utmattad bara av att läsa om eländet i nerkortad version :) Iallafall skall jag tala om att boken jag tipsade dig om heter: "Kroppens sällsamma liv efter döden: likets kulturhistoria" och är skriven av Mary Roach. Jag hoppas att du skrattar lika mycket som jag gör när du läser den! Ha det fint och på återseende, Kramar/Sara

A sa...

Hej! Jag ska genast gå och köpa den, det verkar vara en bok för mig. Tack för senast också, fantastiskt trevligt! Kram