måndag 22 september 2008

Bra student

Tidigare i år så hjälpte jag en student på Linköpings Universitet med lite material och handledning för den C-uppsats han skrev. Själv tyckte jag att jag var alldeles för stressad för att ge den hjälp som jag kanske skulle ha viljat ge under uppsatsarbetet, men trots det blev det en jättebra uppsats med ett spännande innehåll. Och alldeles för ett litet tag sedan kom han på besök, med ett tackkort och en fin flaska vin och ett presentkort på 200 kr att använda på Melanders Fisk! Jag blev verkligen jätte, jätteglad! Tack Marcus!

1 kommentar:

Unknown sa...

allt det du gör det du ger är värt ...men tänk min kära bror på allt du ger allt du gett.
Å så är du glad för denna uppskattning.
Du är så underbar! Du skulle bara få en glimt av vad du gjort för mä
nniskor så skulle du gråta . Gråta av att förstå hur och vad du gjort för hoppet i olika världar. Men helt klart så är man en batman så gör man det som behövs göras men man vill inte vara den goda.....så ....enligt filmen då....så...skit i den..de är bara film hehe...

Kram!


Kram!